14/5/09

Un de tres


Ahir es va aconseguir el primer títol (Copa del Rey) al que aspirem aquet any. Serà l’únic? Es clar que no, que la lliga ja es nostra, pot ser que el dissabte, sense jugar, guanyarem...jo vull que si. Això significaria que el Madrid a palmat.

Quina llàstima es que hi ha gent molt dolenta com aquesta que va a dos bandes o altres que llancen objectes...jo els fico en el mateix pot. En els mal parits. Però avui es un dia de festa i no perdre mes temps en aquesta gent que no val la pena i son a la altura dels ‘valencianos’.

La gent al metro es feliç, igual que quan van guanyar al Madrid o al Chelsea, i això es de agrair. Espero que sigui aquesta ratxa que en aquestos moments em va de puta mare. Lo bo es que avui es mi últim dia de classe pel vespre i aniré mes tranquil.

Fins el dissabte. Jo si se amb qui aniré.


Pedro R. Belijar

2 comentarios:

  1. Bueno... podria dir tanta cosa aci que millor em calle. Per cert, enhorabona, ja veig que el Salt i el Google Traductor et funcionen de puta mare.

    bessó

    ResponderEliminar
  2. Fue un buen partido!
    =)

    ResponderEliminar